среда, 25. новембар 2015.

Let's start!

Blogovanje, i  zašto početi sa njim ?
Razloga  je više :)
  • razmena  informacija  sa drugima
  • deljenje iskustva i znanja
  •  želim da pomognem drugima , kao što su  meni neke blogerke (bilo recenzijom ili  savetom)
  • uživam praćenjem drugih  blogova, pa da se i ja okušam  u blogovanju :) 
Blogovanje mi nije, i nikada neće biti, primarni posao; već hobi koji radim  sa uživanjem. Osim recenzija, blog će se baviti i drugim stvarima; pa bi se moglo reći da će biti beauty and lifestyle blog :). Tema posta će  svakako zavisiti  od inspiracije  u datom trenutku.

Informacije o meni:
opšte
  • magistar farmacije, 24 godine
  •  ,,Sitnice život znače.''
  • Dobra knjiga, film ili serija, kao i kvalitetna muzika, sport ili šetnja  dovoljne su za uživanje .
lice
  • mešoviti tip kože( srednje masna T zona i blago dehidrirani obrazi), neutralnog tena
  • intolerantna koža, sklona alergijama i crvenilu
 kosa
  • srednje duga, talasasta
  • boja prirodna, jer sam njom najzadovoljnija 
  • lako se održava, teško oblikuje
Kao što već rekoh, ovaj blog radim iz hobija i sa uživanjem. Nadam se da će neke informacije ovde objavljene pomoći drugima  i da ćemo se dugo družiti.
Za sva pitanja, sugestije možete mi se obratiti na sledeći mejl : milica.rajcevic.ca@gmail.com

Pozdrav :)

Нема коментара:

Постави коментар