понедељак, 7. децембар 2015.

MACADAMIA No Tangle četka za lakše raščešljavanje kose

            Najbolja  četka  za  kosu  koju  sam probala u  poslednje  vreme. Veliko  hvala  blogerkama koje  su me  svojim  recenzijama ,, nagovorile'' da  je kupim.

         Obzirom  na činjenicu  da mi je kosa  gusta, potrebna  mi je  četka koja  dobro raščešljava, a da pri tom ne čupa kosu. Iako  sam  ih  probala  dosta, nijedna od  njih  nije ispunila  moje  kriterijume. Bolje  rečeno, nijedna  druga, osim  ove.


        Izgledom  ne  podseća  na četku za  kosu , ali ,,radi'' posao.  I to perfektno. ,,Leže '' u  ruku lepo, i na taj način olakšava  češljanje. Poseduje  silikonske  iglice, koje su  u dve  veličine, naizmenično  poređane. Cena  joj  je oko 750 dinara(Alexandar cosmetics), i po mom mišljenju, vredi  svakog uloženog  dinara.

       Mokru  kosu  dugo  nisam  češljala, jer  nisam  htela  da  je  čupam  bez  potrebe. Međutim, to  sada činim, jer  mi ova  četka  omogućava.  Posebno  me oduševljava  činjenica da  kosu  raščešlja  vrhunski( bila ona  mokra  ili  suva), bez  čupanja  nepotrebnih  dlaka (nema  pokidanih, već samo  prirodno  opalih ).

       Ova  četka  ima  i jednu  dodatnu funkciju, a  to je masaža  kože glave,  koja  stvarno prija. Ovu  funkciju  najčešće  iskoristim  pred  spavanje jer tada imam  najviše  vremena.

     Koristim  je svaki  dan ,  više  puta  dnevno, i  oduševljena sam njom. Šteta što  je  nisam ranije  otkrila.

Follow my blog with Bloglovin

Нема коментара:

Постави коментар