среда, 9. децембар 2015.

Veoma zdrava krema

           

*logo preuzet sa zvaničnog sajta

       Apotekarski brend Lilly-ja, koji  obuhvata  razne  kozmetičke  preparate koji su  na bazi sastojaka  prirodnog  porekla. Hipoalergene  su  formule, namenjeni   za  negu  i lečenje  raznih stanja kože. Pristupačne  su  cene i finog  kvaliteta.

         Pošto  se mnogo  ljudi  žali na rok  upotrebe  ovih preparata,  moram  naglasiti  još  jednom  da ih pravi  galenska laboratorija( ne  fabrika!). Samim tim   ne sadrže   konzervanse (ili  su u malim količinama), pa ne postoji  sastojak koji ih  može  očuvati  sigurnim  i bezbednim  duže  od  tri meseca.

          Veoma  su  pristupačnih  cena, iako  se njihov  kvalitet može  uporediti  sa nekim mnogo  skupljim  preparatima.

       Preparati o  kojima  će  biti  reči su hidrantna  krema  za  lice, zatim  krema  za problematičnu  kožu  i  krema  za  negu  ruku sa ureom.

 
 *Pošto  su preparati  kupljeni pre nego  što  sam
   krenula  sa blogovanjem, po  nisu  slikani  pre  korišćenja

Hidrantna  krema

       Moj  favorit   kada  su  kreme  za lice  u pitanju.  Probala  sam  i dosta  skuplje kreme  od  ove,  ali mi  ova  najviše  odgovara.  Kutijica  sa  kremom  se  nalazi  u  kartonskoj  kutiji  na  kojoj  su  ispisane  sve  informacije  od  značaja. Jedna  od  njih  je  da  je krema  namenjena  za  sve  tipove  kože,  pa  čak  i  masnu i mešovitu. Ovo je  u potpunosti  tačno, jer  je moja  koža  mešovita  i  savršeno  joj  odgovara. Bele(prljavo bele)  je  boje,  blagog  mirisa  na  mentol. Iako  u  sastavu  ima  i  uljanih  komponenti, koje  na  mešovitoj koži  mogu  napraviti  haos (zapušiti  pore, izazvati  akne...); na  mojoj  nije  napravila  problem. Sastav  prikazan  na slici  ispod. Cena ove  kreme  je približno 250  dinara i  može  se naći  isključivo  u  Lilly drogerijama.







Krema  za  problematičnu  kožu


          Veoma  poznata krema  za  problematičnu  kožu, veoma  pristupačne  cene (150-ak dinara  za 15 ml). Gušće  je konzistencije, bele  boje( prikazano  na  slici  ispod). Klasičnog  apotekarskog  je  mirisa, koji je  mnogima  neprijatan (meni lično  ne  smeta). Namenjena  je za  ciljano  lečenje, pa  se stoga  maže  samo  na  aknu u  debljem  sloju.  Aplikuje  se  nakon  čišćenja  kože. Bitno  je da  naglasim  da  je  krema  fotosenzitivna,  pa  se  nakon  njene  aplikacije  ne  treba  izlagati  suncu.  Preporuka   je  da  se koristi  nakon  losiona  za problematičnu  kožu (takođe VZK), ali ja to ne  činim  jer smatram  da  je  to  namenjeno  osobama  sa  baš  masnom  kožom.

Sastav: Aqua, Cetearyl Alcohol, Sodium Cetearyl Sulfate, Lactic Acid, Glycerin, Petrolatum,  Isopropyl  Myristate, Titanium  dioxide, Sodium  Benzoat, Rosmarinus  officinalis leaf oil.


Krema  za  ruke  sa 3%  ureom

          Kao i prethodno pomenuti  preparati, i  ove  proizvodi  apoteka Lilly  drogerije. Namanjena  je  nezi  osetljive  kože  ruku,  sa  posebnoim  osvrtom  na  negu  suve  kože. Zbog  sastava, a i  namene,  malo  je  masnija  od  drugih  krema  za   negu  ruku. S  obzirom   da  se brzo  upija i  tako  apsorbuje,  osečaj  masnog   filma  brzo  nestaje; a ruke  su  hidrirane  duži  vremenski  period.

        Sastav: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Petrolatum, Urea, PEG 60, Sorbitan Stearat,  Paraffinum  liquidum,  Glyceryl  Stearat,  Citric  Acid, Lactic  Acid, Caprylic/Capric Tryglyceride, Parfum,  Sodium  benzoat, BHT


         Zbog  sastava, pre  svega  uree, preporučujem  je  osobama sa  osetljivom koje  imaju  suvu i dehidriranu  kožu  ruku. Cena joj je nešto  iznad 120  dinara za 40 ml, tako da  je veoma  ispaltiva.

        Sa pomenutim, recenziranim,  preparatima  sam  svakako  zadovoljna, i preporučujem ih  drugima. Koristila  sam  i još  neke  preparate  o kojima  će  možda  biti  reči  nekom  drugom  prilikom.

Da li ste koristili nešto  od preparata VZK? Da li imate  predrasude o kvalitetu  ovakvih  proizvoda (u  odnosu  na cenu)?

Pozdrav, M





6 коментара:

  1. I ja sam probala kremu za problematicnu kozu ali meni nije odgovarala. Takodje sam probala i antirid za okolocnu regiju i on mi nije odgovarao, ali to zato sto mislim da mi je jos uvek prejak! Verovatno bi nesto zrelijoj kozi savrseno odgovarao! Mleko za ciscenje lica sam probala i odlicno je! A sada si me zainteresovala za ovu kremu za ruke, posto mi stvarno treba dobra kremica. Ove brendirane mi nisu nesto preterano pomogle! Svakako odlicna marka, samo treba naci proizvod koji ti najvise odgovara!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Brend je odlican stvarno I treba ga istraziti! Drago mi je dA sam te zainteresovala za kremu jer je stvarno dobra.
      Hvala ti na komentaru!
      Pozdrav, M

      Избриши
  2. U Lilly kupujem sve sto mi treba od hemije za kucu i kozmetiku od kad' postoje, al' nikako "njihove" proizvode sa kojima su preplavili. Cak ni cena ne moze da utice da se odlucim za lilly proizvode. Da, mozda tecni teterdzent za ruke, kreme nikako.

    ОдговориИзбриши
  3. Licno kupujem I ,,njihove " ukoliko procenim da mi sastav odgovara. VZK je farmaceutski brend , pa verujem da kolege znaju sta rade.
    Hvala ti na komentaru😀

    ОдговориИзбриши
  4. Da li mi neko moze reci, kakav je antirid VZK jer planiram da ga kupim?

    ОдговориИзбриши
  5. Poštovanje, mene zanima kako bi ja mogla naruciti vzk proizvode u hrvatsku?

    ОдговориИзбриши