субота, 9. јануар 2016.

In & out

 
       Kao što   naziv  posta  kaže, u njemu  će  biti  reči  u proizvodima  koji  se  kupljeni  i  potrošeni  u proteklim  mesecima.

IN


      Prvi  kupljeni  proizvodi  pripadaju  Eucerin porodici. U pitanju  se  ulje  za  tuširanje  iz  pH 5 kolekcije kao  i losion  za  tuširanje iz  te kolekcije. Pošto  je  u apoteci u  kojoj  sam  kupila   ove  proivode  bila  promocija  Eucerina,  dobila  sam  na  poklon  IN shower  losion za  negu. Za  ulje  i  losion  če  svakako  biti  recenzija uskoro, jer  sam  sa njima  oduševljena; što  nije  slučaj  sa  In shower losionom.

      
        Pošto  je  moja  mama  potrošila  svoju  kremu  za lice( o kojoj će  kasnije  biti  reči), čast  da  kupim  novu, pripala  je meni.  Odlučila  sam  se  za  kompaniju  Multiaktiv, tj  njihovu  dnevnu  kremu iz  antiage  kolekcije. Pošto  je u  Lilly  drogeriji  taj  dan  bila  akcija, uz  ovu  sam  kupila  još dve kreme(2+1 gratis).   Moja   mama  je  u međuvremenu  probala dnevnu  kremu, i njenoj  suvoj  koži  lica  odgovara. 

    Kupila  sam  joj i  okoloočnu   kremu  Dahlia antiage eye crem

   Sledeći  na  redu  su  dezodoransi,  i to  oni  bez aluminijuma. Dezodoranse  bez  aluminijuma  sam  počela  odavno  da  koristim  i  navikla  sam  se na njih.  U prethodnom  periodu  kupila  sam  dva,  i to  jedan Neutro roberts Derma  zero  i   Felce azzurra Fresco.
 

        Kao  što  vidite  na  slici  bilo  je  još  noviteta, pa  da  kažemo  koju  reč  o svakome  od  njih.  Ebelin  jastuče  sam  odlučila  da  probam  jer  ga  je  mnogo  blogerki, a i  osoba iz moje okoline, hvalilo. Malo je  reći  da sam njime oduševljena. Stoga, žene hvala vam na preporuci! 
Taoletnu  vodu  Pretty  lady  sam  ranije   kupovala,  pa sam odlučila  da  kupovinu  ponovim  jer  mi se  njen  miris  dopada. Ima  veliku  mililitražu,  i veliku  postojanost za taoletne vode. Losion  za  ruke  i telo  sa mirisom  kokosa  divno  hidrira  i neguje  kožu, i ime  veoma praktičnu  pumpicu. Ziaja kremu   za  ruke  sam  takođe  kupila  na preporuku, i to  je  ljubav  na prvo  mazanje. 

Nakon   ozbiljne  potrage  za  idealnom toniranom kremom/puderom,  odlučila  sam  se  da  kupim  Noreva Exfoliac toniranu kremu   i nisam  pogrešila. Svakako  zaslužuje  posebnu  recenziju. 

      
      Iako  sam u  zalihama  imala nekoliko  balzama  za  usne  nisam  odolela  kupovini  novih. U pitanju  su  Labello  lip  buter  i  VZK  balzam  za  usne. Oba sam  samo  probala,  ali mi  se kod  Labella  višr  sviđa  veličina  pakovanja zbog  aplikacije. O njima  više  reči  drugom  prilikom.  

     Poslednju kupovinu  u 2015-oj  godini obavila  sam u Srbotrejd apoteci, kada  sam naručila  micelarnu Bioderma Sensibio(iako je još imam, da bih  iskoristila  akciju 1+1 grati), Aktivni  kiseonik Oksigen i neke suplemente. Testere  koje vidite  dobila  sam uz  ovu online  kupovinu.

      I  za  kraj  noviteta izabrala  sam  dva proivoda  koja  ne  pripadaju  kozmetici.  Reč je  o  narukvici kutiji  za nakit. Narukvicu  sam  naručila  preko   facebook stranice ,a kutiju  sam kupila  na Novogodišnjem  sajmu.  




OUT


Ovaj  deo posta počinjem sa  2 potrošene taoletne  vode i jednim parfemom. Rado  bih  ponovila  kupovinu   sva  tri proizvoda, ali  to  trentno  nije  moguće.  Taoletna  voda Pretty lady  je  dostupna  u Srbiji,  stoga  je nova  količina  kupljna. Cantabelle i Paradoxe, taoletna  voda i  parfem,  nažalost  nisu  dostupne u  Srbiji. One  se proivode  i  prodaju samo  u  francuskom  gradu  Grassu  u  parfimeriji Galimardi, gde  sam ih  sredinom  godine  i nabavila.


Konjski balzam  su koristili  moji   roditelji  zbog  problema bola  u leđima. U rangu  je  sa originalnim , pri  čemu je dosta niže cene. Efekat  mu je  mali, kao i većini preparata ove  vrste. Obzirom da je temperatura  prilično  niska, potrebno  je posebno voditi  računa  o  revitalizaciji i hidriranju  kože  ruku . Potrošene  su  čak  tri  kreme, i to  dve VZK o kojima  je već  bilo reči ovde. treća  je Loccitane  krema  za ruke. Zadovoljna  sam  bila  sa obe , a imaju  i  dosta  sličan učinak . Garnierova  noćna  krema se pokazala  veoma  dobrom za  suvu  kožu, kupljena  je  u  inostrantvu .

     I usnama  je  potrebno posvetiti posebnu  pažnju u skladu  sa  niskim  temperaturama  i  vetrom , stoga  sam u  poslednje vreme  potrošila  2 balzama za usne. Oba  su  iz  Labello kolekcije, i to  Classic  i Mint&Minerals.

Potrošena  je  i  VZK  krema  za problematičnu  kožu,  kao  i  biljni  vitaminski  piling  o kome  je bilo  reči  u  prethodnom  postu, ali  amlalaža  nije reprezentativna  pa nisam želela da je  slikam.


Da li ste probale  nešto  od  ovim preparata?  Za koje  biste proivode  volele da vidite recenziju?

Pozdrav, M





2 коментара: