четвртак, 14. април 2016.

Crystal derma



        Ovaj post će biti nešto drugačiji od ostalih, jer se neće baviti recenziranjem proizvoda nego, nadam se,  početkom uspešne saradnje. U poslednjih par godina, zbog stanja svog lica konsultovala sam više dermatologa. Uglavnom su se njihovi tretmani oslanjali na medicinsko čišćenje lica, i propisivanje lokalne terapije. Iako eminentni stručnjaci nisu se baš slagali o mom tipu kože.  Moram da naglasim da mi situacija nikad nije bila dramaticna, ali da sam želela da se jednom za svagda rešim problematicne koze. Zbog toga sam odlucila da pronadjem način da utvrdim tip kože. Već sam govorila o testu koji sam radila (blog budilepa.com ),i o njegovim rezultatima. Zbog prirode profesije, više puta sam imala priliku da čujem koliko je bitno meriti odredjene parametre kože,ne bi li pronašli odgovarajuci preparat za njenu negu i lečenje. Informisala sam se na koje načine je to moguće uraditi, i nakon istraživanja saznala i gde se može uraditi. U  pitanju je direkcija kompanije Crystal derma u Beogradu,o čemu će biti reči u nastavku. 
Crystal Derma Logo
slika preuzeta sa zvanične stranice

      Crystal Dermu  osnovala je   Suzana Koprivica-Lujić, diplomirani farmaceut, specijalista farmaceutske tehnologije, pre 10 godina. Kompanija se bavi izradom  dermokozmetičkih i kozmetičkih preparata u skladu sa medjunarodnim propisima. Kontrolu kvaliteta vrše eminentne ustanove u zemlji i inostranstvu.  Imaju više proizvodnih linija, za različite potrebe kože ( Ichtyol,Atopic, Panthenol, Bioon...) Više informacija o kompaniji i proizvodnim linijama, možete naći na njihovom sajtu.Proizvodi su dostupni u apotekama i drogerijama.

http://www.courage-khazaka.de/images/cundk/Products/scientific/MPA_start.jpg
slika preuzeta sa stranice  proizvođača aparata

       Kao što sam već rekla, parametre kože( hidriranost,sebum, ph ,eritem...)  moguće je odrediti uz pomoć odredjenih aparata. U ovoj kompaniji koriste MPA aparat( multi probe adapter) koji sadrži Sebumetar,Corneometar, pH metar i  Mexametar. Pregled i merenja vrše dermatolog i diplomirani  farmaceut specijalista  kozmetologije, da bi što efikasnije odredili stanje kože i odgovarajuću formulu preparata prema tome.

slika preuzeta sa fb stranice Crystal Derma

          Osoblje je veoma stručno,ljubazno i spremno da izadje u sustet. Pregled ne traje dugo, i veoma je bitno iskreno odgovoriti na sva pitanja koja postave da bi imali kompletan uvid. Na  pregled je bitno doći bez šminke i bilo koga od ostalih preparata( krema za lice,serum...) da bi informacije bile relevantne.
         Rezultati merenja su potvrdili moje sumnje, mešovita koža sa pojedinim dehidriranim delovima i prisutnim hiperpigmentacijama. Na osnovu njih ,stručni tim je predložio da za negu kože kortitim odredjene prepatate. Svi tradicionalni, ali i personalizovani   preparati su formulirani tako da sadrze hipoargene sastojke i minimum konzervansa.

           Moja nega se zasniva na sledecim preparatima:
  1. Gel za umivanje, pogodan za sve tipove kože.
  2. Losion za lice sa ihtiolom- namenjen toniziranju masne i kombinovane koze. Osim ihtiola, sadrži i gavez,mlecnu kiselinu i etarsko ulje ruzmarina. Nanosi se nakon umivanja gelom, ujutru i uveče, pre ostale nege .
  3. Micelarna Bioderma za skidanje sminke, je  uz homemade maske jedina opstala od prethodnog sistema nege.
  4. Dnevni personalizovani krem
  5. Nocni personalizovani krem


       Za sada sam zadovoljna rezultatima (da ne ureknem), I nadam se da će tako i  ostati. Detaljniji izvestaj bice na blogu za nekih mesečak dana. 

 Napomena: Sve preparate sam kupila o sopstvenom trošku.


Da li ste čule za Crystal Dermu? Da li ste koristile nešto od preparata iz njihovog asortimana? 
Da li ste čule  za personalizovanu kozmetiku  i šta mislite o tom konceptu? 


Do sledećeg čitanja,
Pozdrav!
M

Нема коментара:

Постави коментар