субота, 2. април 2016.

Eveline 8in1- recenzija

Lepi,dugi i njegovani nokti su san gotovo svake žene.  Da bi oni takvi i bili, o njima se mora voditi računa. To podrazumeva pravilnu ishranu i suplementaciju, da bi se zadovoljile potrebe za nutritijentima. Zatim nega noktiju, hidratacije, negovanje zanoktica i ruku.  Najčešće se nedostatak nekih vitamina i minerala upravo uoči  po stanju nokatne ploče. Naravno na stanje nokatne ploče utiču i drugi faktori, kao što su učestalost nanošenja lak za nokte,zatim vrsta skidača ili kontakt sa raznim  drugim supstancama sa kojima ruke dolaze u kontakt.
       Danas će biti reči o jednom proizvodu koga mnoge žene smatraju čarobnim kada je reč o  izgledu nokatne ploče.

*preuzeto sa fb strane Eveline Cosmetics

Eveline 8in 1 lak predstavlja tretman za potpunu regeneraciju i rekonstrukciju nokatne ploče. Evo šta o njemu kaže proizvodjač.

,,Intenzivni kondicioner za nokte:
Revolucionarna formula sa aktivnim Jakim Noktima* kompleksom koji prodire u strukturu noktiju koji efikasno regeneriše i rekonstruiše. Zateže, maksimalno jača i stimuliše rast noktiju. Poboljšava fleksibilnost čineći nokte otpornijim na mehaničke povrede. Štiti nokte od pucanja, lomljenja i cepanja. Pomaže da se vrati glatka površina i sjaj oštećenim i matiranim noktima.
Način upotrebe: Nanositi po 1 sloj preparata na nokte svaki dan. Nakon 4 dana skinuti nanete slojeve i ponoviti proces.
Upozorenje: Sadrži 2% formaldehida. Pre upotrebe zaštititi zanoktice maslinovim uljem ili kremom. Izbegavati kontakt sa očima. Zapaljivo! Nije za oralnu upotrebu. Držati van domašaja dece."

Sastav/Ingredients: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Phthalic Anhydride / Trimellitic Anhydride / Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua, Formaldehyde (2%), Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid / Fumaric Acid / Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder.

Lak je bele boje, srednje gustine i brzine susenja, sa klasičnom uskom četkicom. Vidjeli ste sta sve obećava proizvodjač,pa se ne bih ponavljala. Generalno, problem sa nokatnom pločom o nemam. Listanje ili pucanje je najčešće izazvano nespretnošću ili fizičkom silom. Jedini problem sa noktima se javio nakon što sam ih izlivala, tj nakon što sam izlivene skinula.  Nokti su mi bili tanki,krti,skloni listanju i pucanju. Na par mesta je nokatne ploča bila i bolno osetljiva. Sve ovo govori u prilog činjenici da su bili bez sjaja,i da im je hitno bila potrebna pomoć. Probala sam da odmah nakon skidanja počnem sa mazanjem ovog laka, ali sam ipak odustala jer me je na prvo nanošenje na ogoljenu nokatne ploču jako pekao. Nakon 15ak dana kada je nokatna ploča bilo koliko obnovljena koristila sam upravo ovaj lak. Nije pružio neki fenomenalan efkat, kao što sam i očekivala, ali je pomaka u čvrstini bilo. Sjaj ,naravno,ne vraća;niti poravnavanje površinu nokta, što je i bilo za očekivati.
         Koristim ga i sada sa vremena na vreme,kada želim da ojačam nokatnu ploču.
        Može se kupiti u DM i Lilly drogrijama, po ceni od oko 300 dinara.

P.S. Nije me bilo neko vreme, jer sam imala obaveze  oko državnog  ispita.